آ
-
آموزش
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ا
-
اختلال یادگیری
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
-
ادبیات جهان "
بررسی ادبیات جهان در کتاب های متوسطه سال تحصیلی 1300 / 1400 از نظر محتوا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-98]
-
ارزشهای مذهبی
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
اعتمادبه نفس
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
-
افعال لحظهای و تداومی
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
-
اقدام پژوهی
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
-
املا
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
-
اهمالکاری درسی
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
ب
-
بافت
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
-
بیش فعالی
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
پ
-
پایه ششم
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
-
پایۀ چهارم
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
پنجم دبستان
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
ت
-
تحلیل تصاویر
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
-
تحلیل تصاویر
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
تحلیل محتوا
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
تربیت
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
تعاملات
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
چ
-
چهارم دبستان
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
د
-
دانشآموز
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
-
دانش آموزان
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
-
دانش آموزان
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
-
دانشجو
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
-
دوره ابتدایی
چگونه توانستم مشکلات املایی را در دانش آموزان پایه ششم بهبود بخشم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 99-115]
ذ
-
ذاتگرایی
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
ز
-
زبان فارسی
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
س
-
سازگاری بینفرهنگی
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر سازگاری بین فرهنگی وعملکرد زبان آموزان غیرفارسی زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-55]
-
سعدی
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
سند تحول
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
ش
-
شفاهی
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
ع
-
علوم پزشکی
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
غ
-
غیرفارسی زبان
آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرفارسی زبان دانشگاه های علوم پزشکی کشور [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-20]
ف
-
فعالیت
فعالیتهای ارتباطی معنادار و اثربخشی آنها بر تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان در تعاملات شفاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 55-78]
-
فعل امر
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
ک
-
کتاب فارسی
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
کتاب فارسی
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
-
کتاب فارسی
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
کلید واژگان: پایه پنجم
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
م
-
متن درس
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی پنجم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 117-138]
-
متن درس
نقد و تحلیل تصاویر کتاب فارسی چهارم دبستان و بررسی ارتباط آن ها با متن درس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 19-40]
-
محیطگرایی
بنیانهای تربیتی کودک در گفتمان سعدی و مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزشوپرورش [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
مستمر
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
-
مضامین دینی
واکاوی مضامین دینیِ کتابهای فارسی و نگارش دورة اول متوسطه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-31]
-
معلم
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
ن
-
نقصتوجه
بررسی بیشفعالی همراه نقصتوجه با اختلال یادگیری نمونه موردی یکی از دانشآموزان پایهی هشتم [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-59]
-
نمود دستوری
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
-
نمود واژگانی
تحلیل نقش نموددر آموزش فعل امر مستمر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-118]
ه
-
هوش فرهنگی
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر سازگاری بین فرهنگی وعملکرد زبان آموزان غیرفارسی زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-55]
ی
-
یادگیری زبان فارسی
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر سازگاری بین فرهنگی وعملکرد زبان آموزان غیرفارسی زبان در یادگیری زبان فارسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 33-55]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد